Gelecek Projeler için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

İLETİŞİM

Koru | Proje İnşaat

Kalite Politikası

Koru Proje Tasarım olarak inşaat taahhüt, kentsel dönüşüm, mimari – statik projelendirme gerçekleştirdiğimiz işyerimizde sürdürülebilirliği şirket stratejisi olarak benimseyerek;
· Amaç ve hedeflerimizi belirleyerek, düzenli izlemeyi ve sürekli iyileştirmeyi,
· Tüm faaliyetlerimizde müşteri memnuniyetine odaklanmayı,
· Ulusal ve uluslararası yükümlülüğümüz olan tüm yasal ve diğer gerekliliklere uygunluğu sağlamayı,
· Toplumun daha sağlıklı ve konforlu yaşam alanlarına erişimini kolaylaşması için, çevre dostu teknoloji kullanarak değer yaratmaya odaklanmayı,
· Üretimin dört temel taşı olan insan, işlev, dayanım ve estetiği en verimli şekilde kullanmayı, değişimleri takip etmeyi, sürekli iyileştirmeler yapmayı, risk ve fırsatları öngörerek işlerimizi planlamayı,
· Kalite, çevre, iş sağlığı ve iş güvenliği, enerji konularını birlikte değerlendirerek oluşturduğumuz sürdürülebilir yönetim modeli ile sektörümüzün örnek firması olmak için çalışmayı,
· Hizmetlerimizde müşteri memnuniyetini sürekli olarak ölçmeyi, ihtiyaç ve beklentilerini bilmeyi ve müşteri taleplerini açık, şeffaf ve hızlı bir şekilde çözmeyi,
Kalite Politikası olarak belirlemiştir.
GÜVENLİ YAPILAR
UZMAN EKİP
MODERN YAŞAM ALANLARI
ESTETİK DOKUNUŞ

korulogo

Koru Proje İnşaat günümüze kadar, yüksek kalite odaklı ve müşteri memnuniyetini ön planda tutan üretim anlayışı ile birçok prestijli projeyi tamamlamıştır.

0224 221 00 55

info@koruproje.com.tr


konum

© 2022 ‘TASARIMGEN’ Tüm Hakları Saklıdır.

facebook


youtube


instagram

Best Practices for Collecting and Analyzing Comments

Monitor Multiple Platforms: Monitor Instagram comments on all relevant social media platforms where your brand is active here.
Use Social Listening Tools: Consider using social listening tools to track mentions of your brand and gather comments from various sources.
Establish a Feedback Loop: Create a system for collecting and analyzing comments regularly.
Involve Customer-Facing Teams: Ensure that customer-facing teams are aware of the importance of comments and are trained to collect and analyze them effectively.
Share Insights with the Organization: Share insights from comments with relevant teams throughout the organization to inform decision-making and improve customer experiences.